Monday, November 14, 2011

jam ooooo jam

assalamualaikum w.b.t...
sabtu,,12/11/2011...4.55 pm...hehehe,,mcm pendahuluan nk nulis diari la plak..
masih dok kat lab 318 lg..dok sorang2 plak tu,,bg mngurangkan sgala rase tkot,,gabra dan bla3
jd saya ambik mse jp nk update blog sementara nk tggu enzyme activity yang sgt la memenatkan..(T_T)
uiisshh,,,siang2 pn tkot ye,,,bkan tkot,,x brani aje..ate mne x nye,,bru2 ni ad plak kak senior tu cte psal cte mistik kat lab ni, saya ni pn mmg suke psang telinga,,ble time sunyi sepi mle la dok terbayan,,haahh! rasakan..;p

sambung kat bilek,,hehehe

anda semua percaye pade gerak ati x??bru2 jam kesayangan saya,,hilang ntah kemane,,
pusing USM jgak la saya nk mencari nye,,first dpt tau jam tu ilang,,mngis jgak la nk mencari nye n gerak ati ckp mmg xkan jmpa dah jam tu,,,adoyaiii,,agak terkilan jgak la,,5 taun dah saya dok pkai jam tu,,
nk kate mahal,,uuiiissshhh jauh panggang dari bara,,,murah je,,dalam berbelas hinggit,,hehe,,
tp yang best tu,,setaun sekali je sy dok tukar bateri,,,jarum pusing2 tu pernah tercabut sekali,,n jam tu tahan air,,,
x semestinya bende yang murah tu x bgos kan? see sy dah prove kan statement ni,,hehhe
tu la jam sy pkai time spm,,matrik n kat USM ni,,
emm bleh dikatekan 24 jam saya pkai jam tu,,ni la klau dah malas melampau,,tu la sy mmg cri jam kalis air,,nk ambik wuduk pn senang..^^

hanya tinggal kenangan,,kangen bangat!!


yang ilang dah berganti,,blek perak ari tu pegi kdai yang sme,,cri jam yang sme gak,,cme jam baru kali ni xbernumber,,sama tapi x serupa,,tu la hakikatnya,,yang lame ttp dirindui,,hehhee,...tp jam tu dah nek dua kali ganda harganye,,adess,,tp x pe la,,hidupku terumbang ambing ble xde jam,,skema je ayat,,hihihi,,appn mgkin ati sy mmg agk ssh utk terima sesuatu yang baru ,, terlalu setia la konon pada yang lme,,merasakan bhawa yang lme adalah yang terbek,,pdahal byk lg yang terbek,,,;DDD hehe,,

No comments: